La publicitat sempre ha estat lligada a estereotips relacionats amb l'home i la dona. De tots els col·lectius reflectits per la publicitat, el que ha acaparat més interès, el que amb més freqüència ha estat objecte de denúncies i querelles davant tribunals i organismes d'autocontrol publicitària a estat relatiu imatge de la dona. El retrat que ella es fa en els anuncis, molt especialment a la televisió, a generat una àmplia literatura.
Desde 1960, ha habido una gran evolución en el tratamiento de imagen de la mijer en la publicidad que ha ido en para paralelo a la consecución paulatina de derechos de la mujer en la sociedad occidental.
LA IMAGEN DE LA DONA EN EL ANY 60

PUBLICITAT DE DONA ANY 70
PUBLICITAT DE DONA ANY 80
PUBLICITAT DE LA DONA ANY 90
PUBLICITAT DE LA DONA ANY 2000
Ja en el segle vint-iu, la dona occidental ha aconseguit pràcticament pràcticament a dretes a l'home, això es reflecteix en la publicitat.
OPINIÓ PERSONAL DELS INTEGRANTS DEL GRUPS
Ens agrada com ha evolucionat la publicitat, em vist alguns videos i es nota moltíssim el canvi tant com la calitat com la dona que surt.
En l'anunci publicitari de Pediasure hi ha dues versions: una que surt una nena la qual li diu la mare que serà la reina de tota la casa.
En la segona versió surt un noi i la seva mare li diu que creixerà molt fort i sa.
Ens sembla malament que perquè solament les nenes són les reines de la casa perquè els nens no poden ser els reis de la casa. I perquè diu que els nens poden créixer forts i sans, perquè les nenes.
Ens agrada com ha evolucionat la publicitat, em vist alguns videos i es nota moltíssim el canvi tant com la calitat com la dona que surt.
En l'anunci publicitari de Pediasure hi ha dues versions: una que surt una nena la qual li diu la mare que serà la reina de tota la casa.
En la segona versió surt un noi i la seva mare li diu que creixerà molt fort i sa.
Ens sembla malament que perquè solament les nenes són les reines de la casa perquè els nens no poden ser els reis de la casa. I perquè diu que els nens poden créixer forts i sans, perquè les nenes.
FONT D'INFORMACIÓ
https://prezi.com/utkxnzrmfm5w/la-evolucion-de-la-imagen-de-la-mujer-en-la-publicidad-desde-1960/
No hay comentarios:
Publicar un comentario